ZWROTY:
Zapoznaj się z naszymi wskazówkami przed zwrotem Towaru.
Na zwrot produktu masz 14 dni od dnia jego odebrania, po tym terminie zwroty nie będą uwzględniane.
Jak zwrócić Towar?
Możesz skorzystać z formularza zwrotu, do pobrania tutaj: pobierz formularz zwrotu
KROK 1 – PRZYGOTUJ ZWROT
Zwracaną biżuterię spakuj w miarę możliwości do opakowania, w którym otrzymałeś/aś przesyłkę – zaoszczędzisz pieniądze oraz przyczynisz się do zmniejszenia ilości odpadów.
KROK 2 – WYŚLIJ PACZKĘ ZE ZWRACANYM PRODUKTEM
Gotową paczkę prześlij na adres:
Luna Stories
ul. Mińska 25 / 519B
03-808 Warszawa
KROK 4 – POCZEKAJ NA ZWROT PIENIĘDZY
Zwrotu pieniędzy za produkt dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki.
Pieniądze zwrócimy Ci w taki sam sposób, w jaki odbyła się płatność za zamówienie. W przypadku zamówień pobraniowych, wskaż numer konta, na który mamy zrealizować zwrot pieniędzy.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, skontaktuj się z nami: sklep@luna-stories.pl
REKLAMACJE:
Jeżeli biżuteria dotarła do Ciebie uszkodzona, wybrakowana lub niezgodna z opisem, możesz złożyć reklamację.
Możesz skorzystać z formularza reklamacji, do pobrania tutaj: pobierz formularz reklamacji
Reklamację możesz złożyć w terminie 2 lat od dnia otrzymania paczki z towarem.
Pamiętaj, że niezgodność towaru stanowiąca podstawę do reklamacji musi istnieć w momencie dostarczenia towaru.
Ścieranie się, matowienie, zanikanie złotej warstwy oraz ciemnienie nie są wadami produktu i nie podlegają reklamacji. Są to naturalne procesy zachodzące na powierzchni biżuterii Luna Stories. Żywotność biżuterii można przedłużyć ograniczając jej kontakt z wodą, zanieczyszczeniami powietrza, kosmetykami, perfumami, kwaśnym pH skóry, środkami czystości. Wpływ na żywotność biżuterii ma także częstotliwość jej noszenia.
Podstawą do złożenia reklamacji nie mogą być:
- rysy;
- wgniecenia;
- odbarwienia;
- odpadające lub starte złocenia;
- elementy zerwane, odłamane lub w inny sposób odłączone od Towaru na skutek nieprawidłowego obchodzenia się z Towarem;
- zmatowienia
- zanikająca złota warstwa
- ciemnienie
– powstałe po dostarczeniu towaru i będące skutkiem zwykłego zużycia towaru, używania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem lub nieprawidłowej konserwacji towaru.
Reklamacje produktu oparte na powyższych podstawach nie będą uwzględniane.
KROK 1 – ZŁÓŻ REKLAMACJĘ
W ramach reklamacji możesz:
- żądać wymiany towaru na nowy lub jego naprawy lub
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy sprzedaży (czyli dokonać zwrotu towaru) – pod warunkiem, że zachodzi jeden z przypadków wskazanych w art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (m.in. brak naprawy lub wymiany towaru pomimo złożenia reklamacji).
Reklamację zawierającą jedno z powyższych żądań wyślij do nas drogą mailową uwzględniając informacje takie jak:
- Twoje imię i nazwisko;
- numer zamówienia;
- numer rachunku bankowego;
- datę dostarczenia towaru;
- opis dostrzeżonej niezgodności (uszkodzenia, wybrakowania) towaru.
Dołącz do maila zdjęcia przedstawiające niezgodność towaru.
Gotową reklamację wyślij pod adres: sklep@luna-stories.pl
KROK 2 – POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ
Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania drogą mailową.
W przypadku, gdy reklamacja będzie niekompletna, możemy poprosić Cię o jej uzupełnienie.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem sklep@luna-stories.pl